BeLi EBook PAKEJ RM20 SaMBiL MeNjaNa PeNDaPaTaN!!

Jawab Survey, Kumpul Point Dan tukarkan kepada $$$$

Home » , , » Peguam Duda Bakal Suami Rabecca Nur Al Islam, Gambar Nor Azam Datuk Sulaiman

Peguam Duda Bakal Suami Rabecca Nur Al Islam, Gambar Nor Azam Datuk Sulaiman

Share

Semalam lagi dok baca kisah Rabecca Nur Al-Islam ni buat Sidang Media pengumuman perkahwinannya dan siapa pilihan hati dia di butik Harrods, KLCC . Kalo tak silap aku, dia artis kedua selepas Datuk Siti Nurhaliza yang buat pengumuman pasal perkahwinan melalui sidang media kan.

 

rabeccaaa

Kan sopan kalau pakai macam ni sokmo..huhuh

 

Pelakon Rabecca Nur Al-Islam, 24, (gambar) bakal menamatkan zaman bujangnya pada 14 Januari 2011 dengan seorang peguam, Nor Azam Datuk Sulaiman berusia 42 tahun.

"Syukur alhamdulillah setelah tiga tahun bercinta, kami bakal disatukan," katanya pada  di sini, Jumaat. Pengumuman yang dibuat itu secara tidak langsung menutup khabar angin tentang kisah percintaannya dengan seorang VIP.

"Sebenarnya saya tidak ada kaitan langsung dengan mana-mana VIP. Bakal suami saya pun bukanlah di kalangan mereka sebaliknya hanya orang biasa. Dia hanya seorang duda biasa yang memiliki dua orang anak," tegasnya.

 

Gambar Nor Azam Datuk Sulaiman – Duda Bakal Suami Rabecca

Aku google2, aku terjumpa gambar ni untuk nama Norazam ni dan puas juga aku selidik, aku rasa betul. Kalau tak betul, nanti aku buang ya dalam masa 24jam. Jangan marah ya Rabecca dan Nor Azam.

 

norazam rabecca

norazam datuk sulaiman

Source : http://aiapsa.blogspot.com/

Tiga majlis berturut-turut

14 Januari 2011 – Majlis Pernikahan di rumah barunya di Ampang, Selangor

15 Januari 2011 – Majlis Resepsi di Hotel Flamingo, Ampang berkonsepkan tradisional.

16 Januari 2011 – Majlis Resepsi di Menara Kuala Lumpur berkonsep Inggeris (250 tetamu sahaja)

 

Hantaran Perkahwinan

Ditanya mengenai jumlah hantaran yang bakal diterima, Rabecca masih tidak tahu berapa nilai hantaran yang akan diberi oleh pihak lelaki.

"Memang saya tak tahu berapa hantaran yang akan saya terima. Cuma dengan apa yang saya dapat sekarang ini seperti sebuah rumah di Ampang dan jam tangan jenama Chopard sudah memadai," katanya

Sumber : Mstar

 

Wah, dapat rumah uols! Bertuah betul laa badan Rabecca ni, bakal kahwin di usia muda, dan dapat pakej lengkap dengan rumah sekali. Aku mendoakan jodohnya panjang dan majlis berjalan lancar.

 

p/s: Aku tak boleh nak duk saje2, sebab tu cuba jugak update blog dalam keadaan masih sakit..

7 komen :

ardinihumaira said... [Reply to comment]

tuh la.. hantaran dia cakap tak tahu... tapi dah dapat rumah dengan chopard... peewit :D

mamawana said... [Reply to comment]

Jodoh dan rezeki di tgn Tuhan perlu sentiasa disyukuri. Semoga bahgia dan diberkati.

suffer8zine said... [Reply to comment]

hekkk duda jugak yg die pilih

Terkini : 10 Kereta Termahal Di Dunia Tahun 2010 | Rumah Berbentuk Telur

mzhany said... [Reply to comment]

waaa beshnye belom kawin dh dpt umah..huhu rezeki dia kan...

Cikmin said... [Reply to comment]

takmo kalah dengan umi aida jugak..chopard dan rumah.. :P

Izzat Aziz said... [Reply to comment]

semoga bebahgia lah tak yah duk cerai2..

Anonymous said... [Reply to comment]

Couldnt agree more with that, very attractive article

Post a Comment

Dah Baca? ..sudi2 lah beri komen ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Search This Blog ♥

Loading...

♥ PeNaJa BLoG DaHLia ♥

My Shoppe =)

♥ Post Terkini Dahlia ♥

♥ Post Ngetop DaHLia's ♥

Make your own

♥ Tweet tweetttt... ♥

♥ Super Very Important Followers! ♥

Related Posts with Thumbnails

Menarik!!!

 Banner
Blogged.my

♥ Arkib Blog ♥

DaHLia's JouRNaL ™ © 2009 | Simple SEO Template | Modified Themes By DaHLia | Recustomized By Nescafe Ais