BeLi EBook PAKEJ RM20 SaMBiL MeNjaNa PeNDaPaTaN!!

Jawab Survey, Kumpul Point Dan tukarkan kepada $$$$

Home » , » Gambar Kad Undangan Perkahwinan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

Gambar Kad Undangan Perkahwinan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

Share

Pelakon, Ayu Raudhah, 26, dan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak, 24, yang bertunang pada 17 Oktober 2010 akan berkahwin minggu depan!

 

az

Kad undangan perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha

 

Majlis Perkahwinan / Resepsi

Tarikh Perkahwinan : 21 Januari 2011

Tempat Perkahwinan & Majlis Resepsi : Taman Mawar, Jalan Tun Abdul Razak, Alor Setar

Masa : 7.30 malam hingga 11 malam

 

Majlis Sambut Menantu (sebelah lelaki)

Tarikh : 30 Januari 2011

Tempat : Seremban, Negeri Sembilan.

 

za2

 

Ayu menjangkakan kira-kira 600 hingga 700 orang akan di undang untuk menghadiri majlis resepsi selepas nikah, Kad jemputan perkahwinan berkenaan yang berwarna kelabu diikat dengan riben berwarna merah jambu di luarnya sambil tertera nama Zaquan dan Ayu dengan lambang hati. Ia menandakan kasih sayang dan gelojak cinta mereka yang disimpul utuh.

 

Pada hari perkahwinannya nanti, Ayu Raudhah akan mengenakan pakaian pengantin rekaan pereka fesyen terkenal seperti Rizman Ruzaini, Qudyn, Calvin Thoo dan Man Kajang. Selain itu, wajah jelitanya akan diserikan dengan solekan oleh Amy Janz.

8 komen:

Miss Fairladyjim said... [Reply to comment]

thats sweet! may Allah bless their marriage ^_^

zeera said... [Reply to comment]

taw tak kat mana tempat or lokasi sebelah lelaki?
nak pegi la
hehehe :)

manggosteen said... [Reply to comment]

harap2 ayu jemput semua peminat dia..akakakaka

blog-tips-kurus said... [Reply to comment]

May Allah bless:)
tapi aritu macam 20hb je..tukar yek?!

Mama Kembar 3 said... [Reply to comment]

cantik kad tu, simple & sweet

eZad niMo said... [Reply to comment]

tahniah~! semoga bkekalan hingga akhir hayat. sy suka tgk ayu raudhah~ :D x lama g my turn :P

nur said... [Reply to comment]

DJ
cantik kad tu..
Jemput keALL IN ONE

~ NANA ~ said... [Reply to comment]

cantek kad dia

Post a Comment

Dah Baca? ..sudi2 lah beri komen ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Search This Blog ♥

Loading...

♥ PeNaJa BLoG DaHLia ♥

My Shoppe =)

♥ Post Terkini Dahlia ♥

♥ Post Ngetop DaHLia's ♥

Make your own

♥ Tweet tweetttt... ♥

♥ Super Very Important Followers! ♥

Related Posts with Thumbnails

Menarik!!!

 Banner
Blogged.my

♥ Arkib Blog ♥

DaHLia's JouRNaL ™ © 2009 | Simple SEO Template | Modified Themes By DaHLia | Recustomized By Nescafe Ais