BeLi EBook PAKEJ RM20 SaMBiL MeNjaNa PeNDaPaTaN!!

Jawab Survey, Kumpul Point Dan tukarkan kepada $$$$

Home » , » Video Bunuh Diri Terjun KBMall | Gambar Perempuan Awek Melayu Cubaan Terjun di KBMall | Suicide Attempt Youtube

Video Bunuh Diri Terjun KBMall | Gambar Perempuan Awek Melayu Cubaan Terjun di KBMall | Suicide Attempt Youtube

Share

Terkejut, tergamam, terpana kami sekeluarga. Menakutkan! Baru jer tengok Video Seorang Budak Perempuan Bunuh Diri dengan terjun dari KB MALL. Mujur tergerak hati nak jenguk Facebook tadi. Tak pasti apa motif budak perempuan ni cuba bunuh diri dengan terjun dari bahagian atas KB Mall. Mungkin sebab gagal ataupun kecewa dengan keputusan SPM yang diumumkan semalam, ataupun mempunyai masalah dalaman atau masalah dengan boyfriend atau masalah keluarga? Wallahualam.

Tak pasti bila tarikh dan masa sebenar kejadian ni berlaku. Tapi around petang2 dalam jam 4 – 5 petang tadi 24 Mac 2011 dan direkodkan dan dkongsi sendiri oleh perakam video tersebut yang berada di tempat kejadian KB Mall masa tu.

Video baru cuba-cuba nak terjun:

Mujur ada pasukan BOMBA yang pantas datang untuk cuba menyelamatkan cubaan bunuh diri budak ni. Berjayakah diselamatkan?

Nasib baik umur masih panjang dan dikhabarkan budak perempuan ni hanya cedera ringan..dia selamat sebab pihak Bomba dan Penyelamat dah bersiap sedia dengan tilam di bawah. Alahai dik…tak tahu ke hukum bunuh diri tu haram? Tak cium bau syurga laa jawabnya. Banyak lagi cara lain untuk menyelesaikan masalah! Kalau nak tengok gambar budak perempuan yang cuba bunuh diri ni, pergi blog JOE

Glemer lagi KB Mall! Hari tu kes kereta terjun dalam kawasan KBMALL tu..Mengerikan gila…yang ni pun…Nauzubillah min zalik! Motif cubaan bunuh diri ni masih lagi tidak diketahui..mungkinkah seperti apa yang berlaku pada Alviss Kong yang bunuh diri kerana cinta tak berbalas?

16 komen :

saya_arief said... [Reply to comment]

kami balik awal dari kbmall tadi.
hm..ape nak jadi la budak2 nie.

Anonymous said... [Reply to comment]

harap2 tiada lagi kejadian mcm ni...

Panglima Hitam said... [Reply to comment]

fuuuuh... gila

dean said... [Reply to comment]

teruk2

Malwanaz said... [Reply to comment]

nak attention kot..tertekan xleh nak pikir jauh dah,,sib baik de peluang nak taubat agi..

znafiza said... [Reply to comment]

masyaAllah.. tidak berfikir panjang macam nie la..

anep said... [Reply to comment]

xleh salah kan budak tu jer..family yg bg pressure...kita xtaw...cube tanya die dulu...

Anonymous said... [Reply to comment]

dh xleh tnyer...die dh ko..mngingal mse nk g spital..

Anonymous said... [Reply to comment]

dah meninggal ke???

Anonymous said... [Reply to comment]

x lulus spm la tuh,,,,

hazman aka species1980 said... [Reply to comment]

Apabila jiwa dan fikiran buntu boleh buatkan seseorang itu bertindak di luar jangkaan....

Anonymous said... [Reply to comment]

dari saiz tetek tu.. nampak mcm bukan budak spm je

Anonymous said... [Reply to comment]

cetek pengetahuan tentang ajaran y di dalami(ISLAM)
tidak punyaii iman y teguh di dalam hatii.....

Anonymous said... [Reply to comment]

bodohhhhhhhh nyerrrrrrrrrrrr............

Anonymous said... [Reply to comment]

HAHA BODOS LA PONPUAN TU...INGAT SENANG KA NYAWA NK KELUAR DARI JASAD...SIKSA KAT DUNIA SIKSA JUGAK KAT AKHIRAT...HAMPA SEMUA JANGAN TIRU AKSI TU TAU TAU TAU!

Anonymous said... [Reply to comment]

SA

Post a Comment

Dah Baca? ..sudi2 lah beri komen ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Search This Blog ♥

Loading...

♥ PeNaJa BLoG DaHLia ♥

My Shoppe =)

♥ Post Terkini Dahlia ♥

♥ Post Ngetop DaHLia's ♥

Make your own

♥ Tweet tweetttt... ♥

♥ Super Very Important Followers! ♥

Related Posts with Thumbnails

Menarik!!!

 Banner
Blogged.my

♥ Arkib Blog ♥

DaHLia's JouRNaL ™ © 2009 | Simple SEO Template | Modified Themes By DaHLia | Recustomized By Nescafe Ais