BeLi EBook PAKEJ RM20 SaMBiL MeNjaNa PeNDaPaTaN!!

Jawab Survey, Kumpul Point Dan tukarkan kepada $$$$

Home » , » Wang Tunai RM5000 untuk Blogger ???!!!

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger ???!!!

Share

Wooshhh!!! Pemurahnya dia nak bagi RM5000 untuk kita yang bergelar blogger ni!

Siapa?

Siapa lagi kalau bukan Aya, pemilik blog Bloggerwanita.com yang pernah masuk dalam Apa Kata Wanita Zamzarina tu. Ops, maksud aku blog dia yang masuk dalam tu.. Dia? AKu tak pasti lah plak..huhu

 

So, apa kisahnya pasal Wang Tunai RM5000 untuk Blogger ni?

 Banner

 

Ganjaran Wang Tunai RM5000 untuk Blogger dari BloggerWanita.com ni diadakan bersempena ulang tahun ke-2 BloggerWanita.com. Kalau korang pun berminat nak RM 5000 yang ditawarkan, sila lah layari  http://www.bloggerwanita.com/ untuk keterangan yang lebih lanjut.

Fasa pertama akan bermula 1 April 2012 ni.

 

Cepat!!! Sebelum kuota penuh! Aku ni pun tatau sempat masuk kuota tak…Hiks ~~

20 komen :

akubiomed said... [Reply to comment]

Habuan RM5k bukan sikit duit. Jumlah yang besar banyak benda yang boleh dibelanjakan.

SyUhAdA said... [Reply to comment]

mmg bes kan? thniah sbb trpilih sis..

gadisBunga said... [Reply to comment]

mmm...yg ni aku rasa menarik. hahaha dasar mata duitan!

Anastasyea Aida said... [Reply to comment]

Nak join juga .. ^___^

www.anastasyea.com

Ecah Shafiee said... [Reply to comment]

wang besar tu..yg lyk je mampu dapat..

Nafisa81 said... [Reply to comment]

wow!

Lin Azlina said... [Reply to comment]

GUDLAK SIS..LAMA TAK TGK SIS MENGUPDATE...

titan said... [Reply to comment]

hoho..lama menghilang nampaknya..

eiela said... [Reply to comment]

gud luck sis

DaHLia said... [Reply to comment]

@akubiomed

leh downpayment kete...
leh shopping..
mcm2 lagi lah! :D

DaHLia said... [Reply to comment]

@SyUhAdA

alhamdulillah..
thanks ye Syu :D
awak pun berjaya jugak..tahniah :D

DaHLia said... [Reply to comment]

@gadisBunga

kalau xmata duitan, xnormal namanya beb!

DaHLia said... [Reply to comment]

@Anastasyea Aida

join..jangan tak join :D

DaHLia said... [Reply to comment]

@Ecah Shafiee

insyaALLAH.. ada rezeki x ke mana :D

DaHLia said... [Reply to comment]

@Nafisa81

makcik kayo!!

DaHLia said... [Reply to comment]

@Lin Azlina

thanks Lin..
ginilah bila mood lari meninggalkan empunya badan..hehe

DaHLia said... [Reply to comment]

@titan

tersangat lama.. 2 bulan kut..
hmmm tgh berkira2 nak masuk contest Titan tu plak..hehe

DaHLia said... [Reply to comment]

@eiela

tq.. insyaALLAH

Rakan Blog said... [Reply to comment]

all the best ^___^

share n ping kat >> Rakan Blog jugak yerk.....

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

wah tahniah anda terpilih. sy tak dapat :(

follow ur blog

Post a Comment

Dah Baca? ..sudi2 lah beri komen ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Search This Blog ♥

Loading...

♥ PeNaJa BLoG DaHLia ♥

My Shoppe =)

♥ Post Terkini Dahlia ♥

♥ Post Ngetop DaHLia's ♥

Make your own

♥ Tweet tweetttt... ♥

♥ Super Very Important Followers! ♥

Related Posts with Thumbnails

Menarik!!!

 Banner
Blogged.my

♥ Arkib Blog ♥

DaHLia's JouRNaL ™ © 2009 | Simple SEO Template | Modified Themes By DaHLia | Recustomized By Nescafe Ais