BeLi EBook PAKEJ RM20 SaMBiL MeNjaNa PeNDaPaTaN!!

Jawab Survey, Kumpul Point Dan tukarkan kepada $$$$

Home » , , , , , , , , , , , » Biodata Sepah Juara Maharaja Lawak – Shuib, Jeff, Mamat | Profil Diri

Biodata Sepah Juara Maharaja Lawak – Shuib, Jeff, Mamat | Profil Diri

Share

Kalau ditanya, siapakah jejaka terhangat di Malaysia minggu ni, tak lain tak bukan, semestinya jejaka bujang Sepah…habis madu, sepah tak abis2..RM350 000 telah berjaya mereka menangi dalam Pertandingan Akhir Maharaja Lawak malam tadi. Memang they deserve to win bila melihatkan persembahan terbaekkk Sepah malam tadi..

So, bujang Sepah sekarang ni tengah hot dan menjadi dambaan wanita seluruh dunia ni sebab dah menang duit banyak. Seth Tan pun agak-agaknya dilupakan dah kut? So, konfirm ke jejaka Kumpulan Sepah ni bujang kesemuanya?? Ya, kita memang dah tahu Shuib dengan Siti Sarah, yang dua orang lagi, Jeff dan Mamat tu macam mana pulak statusnya? Jommmmm kita tengokkk..!!

Bujang-Sepah

Kumpulan SEPAH (dari kiri) : Mamat, Jep, dan Shuib

Profil Jep Sepah

Nama penuh: Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin.

Orang panggil anda: JEP

Umur: 26 tahun.              Asal: Kulai, Johor.

Peserta Raja Lawak musim ke: Musim ke-3.

Drama/Telemovie/Filem: Telemovie: Bujang Sepah Silalalitampom, Burger Layan Diri dan Ibu Mee Segera.

Episod: Bujang Sepah Silalalitampom (13 Episod), Bujang Sepah Silalalitampom (26 Episod), Tok Ketua (13 Episod) dan 3 Bendul (13 Episod).

Pencapaian tertinggi didalam hidup: Juara Raja Lawak musim ke-3, Juara Maharaja Lawak 2011

Pengalaman menarik anda bila bergelar artis: Dapat berkawan dengan Tauke Raja Lawak.

Sumber inspirasi anda untuk membuat lawak: Keluarga dan kawan-kawan.

Apakah harapan anda untuk Maharaja Lawak: Dapat berkawan dengan Tauke Raja Lawak.

 

Siti Sarah, Shuib Sepah1

Profil Shuib Sepah

Nama penuh: Shahmira Bin Muhamad.

Orang panggil anda: SHUIB

Umur: 27 tahun.

Asal: Johor.

Peserta Raja Lawak musim ke: Musim ke-3.

Drama/Telemovie/Filem: Telemovie: Bujang Sepah Silalalitampom, Burger Layan Diri dan Ibu Mee Segera.

Episod: Bujang Sepah Silalalitampom (13 Episod), Bujang Sepah Silalalitampom (26 Episod), Tok Ketua (13 Episod) dan 3 Bendul (13 Episod).

Pencapaian tertinggi didalam hidup: Juara Raja Lawak musim ke-3, Juara Maharaja Lawak 2011.

Pengalaman menarik anda bila bergelar artis: Dapat berkawan dengan Tauke Raja Lawak.

Sumber inspirasi anda untuk membuat lawak: AR Tompel dan kawan-kawan.

Apakah harapan anda untuk Maharaja Lawak: Memberikan yang terbaik agar status pelawak diangkat ke tahap tertinggi.

155779_104671562939567_100001901717916_36410_2546427_n

Profil Mamat Sepah

Nama penuh: Mohd Noor Bin Murad.

Orang panggil anda: MAMAT

Umur: 26 tahun.

Asal: Kulai, Johor.

Peserta Raja Lawak musim ke: Musim ke-3.

Drama/Telemovie/Filem: Telemovie: Bujang Sepah Silalalitampom, Burger Layan Diri dan Ibu Mee Segera.

Episod: Bujang Sepah Silalalitampom (13 Episod), Bujang Sepah Silalalitampom (26 Episod), Tok Ketua (13 Episod) dan 3 Bendul (13 Episod).

Pencapaian tertinggi didalam hidup: Juara Raja Lawak musim ke-3, Juara Maharaja Lawak 2011.

Pengalaman menarik anda bila bergelar artis: Dapat menyanyi dengan Amy Search di atas pentas.

Sumber inspirasi anda untuk membuat lawak: Tengok Artis 60 'an dan tengok Senario.

Apakah harapan anda untuk Maharaja Lawak: Nak orang ketawa. Tak lebih dari itu.

 

**Sumber : Blog Shafa..Biodata Jozan pun ada kat sana tau!!

23 komen:

Shafa said... [Reply to comment]

TQ utk credit tu.. sokong kuat jozan tapi sepah yang menang. huhu~

IMANSHAH said... [Reply to comment]

Salam, Jep terbaik!!

gadisbunga said... [Reply to comment]

jep tu single lagi ek? lalalala~ :p

nur said... [Reply to comment]

haha.. lawak betoi kan.. habis madu.. sepah tak abis2..

Anonymous said... [Reply to comment]

manisnya sepah ini...haaaaa

Emma said... [Reply to comment]

fall in luv with jep... hohoho

SPEK HITAM said... [Reply to comment]

bolehlah~

Anonymous said... [Reply to comment]

manisnye sepah ini....huhuhu...-pemnt jep sepah....

ika said... [Reply to comment]

jap saya setia bujang sepah sebak lawak jat selalu saya gambira hati saya.

sekian dari ika

ika said... [Reply to comment]

oh ya jap belakon dala derama siok macam budak je ye lah ana

ika said... [Reply to comment]

saya jap sudi baca komen saya nin

ika said... [Reply to comment]

hi jap saya suke lakonan jap lawak ok kat ranceng hoyok ko.

ika said... [Reply to comment]

dan saya kan selalu doa untuk kumpulan sepah agar di murah kan rezeki .

kilah said... [Reply to comment]

jepp mmg best,x jmu mte mmndg.

myra rara said... [Reply to comment]

shuib serasi arrr ngan siti sarah....shuib kacak dan siti sarah comel.....mamat n jepp pon same jgak.....sukses sepah

Anonymous said... [Reply to comment]

jep n sepah members is the best in the world comedy........i always hope you're the best.......baaaaiiiik punya

Anonymous said... [Reply to comment]

i like kumpulan sepah...korang mmg the best..

Anonymous said... [Reply to comment]

i like kumpulan sepah..korang mmg the best la...lawak yg korang smpaikn mmg mencuit hati..

Anonymous said... [Reply to comment]

Mmg best

la said... [Reply to comment]

I like kumpulan sepah terutama jep

farah aqilah said... [Reply to comment]

jep suka buat spontan =) !!! undi jep!!!

Muhammad Aizat said... [Reply to comment]

betul ke nie

Muhammad Aizat said... [Reply to comment]

betul ke nie

Post a Comment

Dah Baca? ..sudi2 lah beri komen ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Search This Blog ♥

Loading...

♥ PeNaJa BLoG DaHLia ♥

My Shoppe =)

♥ Post Terkini Dahlia ♥

♥ Post Ngetop DaHLia's ♥

Make your own

♥ Tweet tweetttt... ♥

♥ Super Very Important Followers! ♥

Related Posts with Thumbnails

Menarik!!!

 Banner
Blogged.my

♥ Arkib Blog ♥

DaHLia's JouRNaL ™ © 2009 | Simple SEO Template | Modified Themes By DaHLia | Recustomized By Nescafe Ais